Hoe maak ik kenbaar dat ik tegen de hoge vergoedingen ben van de top van Sanquin , de bloedbank?

Ben al heel lang donor en wil dit ook blijven want de patienten wil ik niet te kort doen , maar er gaat altijd een deel van de verdiensten naar de top.

12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan niet echt iets doen zonder patiënten te kort te doen, met z'n allen stoppen met doneren en er komen heel wat meer doden. Je kan een petitie beginnen, er zullen vast heel veel mensen zijn die hem willen ondertekenen maar dan moet het wel bekend worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de Raad van Bestuur aanschrijven via Postbus 9892
1006 AN Amsterdam. En ook een e-mail sturen naar de politieke partijen in de Tweede Kamer. Vooral de SP maakt zich nogal kwaad over deze kwestie.

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat je ook nog kunt doen is een landelijke handtekeningenactie gaan voeren tegen de hoge salarissen van de Sanquin-top: http://petities.nl/
En de uitkomsten ervan aanbieden aan de Raad van Bestuur.
Pieter2011