Charanga muziek?

Ik heb sinds kort geleden de Cubaanse muziekstijl Charanga ontdekt. Echter kan ik niet veel vinden op internet over deze muziekstijl. Kan iemand mij helpen aan een lijst (of een paar) Charanga nummers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

misschien heb je iets aan de onderstaande link

Toegevoegd na 33 seconden:
Barnet Music Service www.barnetmusicserviceonline.org www.barnetmusicserviceonline.org
Bath & North East Somerset Music Service Bad & North East Somerset Music Service www.banesmusiconline.co.uk www.banesmusiconline.co.uk
Bolton Music Service Bolton Music Service www.boltononlinemusic.co.uk www.boltononlinemusic.co.uk
Bradford Music and Arts Service Bradford muziek en kunst Service www.bradfordmusiconline.co.uk www.bradfordmusiconline.co.uk
Bristol Arts and Music Service Bristol Kunst en Music Service www.bristolmusicinteractive.co.uk www.bristolmusicinteractive.co.uk
Calderdale Music Service Calderdale Music Service www.calderdaleonlinemusic.co.uk www.calderdaleonlinemusic.co.uk
Cambridgeshire Music Cambridgeshire Muziek www.elearningCambridgeshiremusic.org www.elearningCambridgeshiremusic.org
Cheshire East Music Service Cheshire Oost-Music Service www.cheshireeastmusicservice.co.uk www.cheshireeastmusicservice.co.uk
Coventry Performing Arts Service Coventry Performing Arts Service www.coventryonlinemusic.co.uk www.coventryonlinemusic.co.uk
Croydon Music Croydon Muziek Coming soon Coming soon
Cumbria Music Service Cumbria Music Service www.cumbriamusicserviceonline.org www.cumbriamusicserviceonline.org
Derbyshire City & County Music Partnership Derbyshire City & County Music Partnership www.derbyshiremusiconline.org.uk www.derbyshiremusiconline.org.uk
Devon Music Service Devon Music Service www.devononlinemusic.org.uk www.devononlinemusic.org.uk
Dudley Performing Arts Dudley Performing Arts www.dudleyperformingartsonline.org.uk www.dudleyperformingartsonline.org.uk
Durham Music Service Durham Music Service www.durhamonlinemusic.co.uk www.durhamonlinemusic.co.uk
East Riding Schools' Music Service East Riding Scholen 'Music Service www.eastridingmusicserviceonline.co.uk www.eastridingmusicserviceonline.co.uk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door bij http://www.descarga.com/cgi-bin/db/archives/Article16 te klikken op de namen van de artiesten krijg je van hen een discografie te zien. Bijvoorbeeld bij Orquesta Sublime staan 7 cd's, tevens bij Orquesta America. En bij Orquesta Aragón staan zelfs 24 cd's. En bij Lo mejor de Belisario Lopez kan je stukjes beluisteren: http://descarga.tekked.us/player.php?id=31876
Amadea
13 jaar geleden
Op deze myspace van Charanga Soleil vind je ook een aantal nummers:
http://www.myspace.com/charangasoleil/music/songs/Vuela-Como-el-Aguila-32385144